• NOUTĂŢI
    • Vineri 18 septembrie 2020
      Orarul poate fi consult
at aici, iar planurile de învățământ actuale aici.
      Joi 17 septembrie 2020
      Listele finale ale cadidaților admiși în sesiunea Septembrie 2020 (după numărul legitimației), la cursurile de licență respectiv master.
      Marţi 8 septembrie 2020
      Hotărârea Consiliului de Administraţie al Universităţii Politehnica Timişoara nr.94 din 21.07.2020 privind taxele anuale de de şcolarizare pentru anul universitar 2020/2021. Detalii în următorul fișier.
      Marţi 8 septembrie 2020
      Hotărârea Consiliului de Administraţie al Universităţii Politehnica Timişoara nr. 81/07.07.2020 privind structura anului universitar 2020 - 2021. Detalii în următorul fișier.
      Marţi 8 septembrie 2020
      Adresa nr.9604 din 08.09.2020, referitoare la plata tuturor taxelor aferente anului universitar 2020/2021 (conform HCA 94/21.07.2020). Plata se va efectua exclusiv în conturile deschise la UniCredit Bank. Detalii în următorul fișier.
      Marţi 19 mai 2020
      Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licentă/diplomă şi disertaţie online pentru anul universitar 2019-2020 în Universitatea Politehnica Timişoara poate fi consultat aici.
      Vineri 15 mai 2020
      Hotarârile Consiliului de Administraţie al UPT privind taxele de admitere/școlarizare pentru anul universitar 2020/2021 pot fi consultate mai jos:
      -HCA UPT Nr. 52 din 12.05.2020 privind taxele de admitere pentru anul universitar 2020-2021.
      -HCA UPT Nr. 53 din 12.05.2020 cu privire la taxele de studii pentru anul universitar 2020-2021.
      Vineri 15 mai 2020
      Începând din 18 mai, Biblioteca UPT - FIH permite accesul studenților la împrumutul şi restituirea documentelor precum şi la semnarea fişelor de lichidare, astfel:
      Biblioteca FIH corp C parter - luni-joi: 9-15, vineri: 9-14
      Împrumutul şi restituirea documentelor la self-checkuri şi semnarea fişelor de lichidare pentru studenţii din anii terminali.
      Utilizatorii trebuie să poarte mască în bibliotecă. Pentru utilizatorii care nu au împrumuturi fișa de lichidare se va face electronic de catre biblioteca si va fi transmisa la secretariat. Celelalte servicii rămân accesibile în mediul online prin intermediul paginii web, library.upt.ro: informare şi documentare prin acesarea catalogului electronic al bibliotecii, comunicare cu bibliotecarii, acces la Depozitul Digital dSpace, respectiv la Bazele de Date din cadrul consortiului Anelis Plus. În următoarea perioadă vor fi organizate webinaruri în vederea redactării lucrărilor de licenţă şi masterat precum şi a realizării bibliografiei. Pentru noutăţi urmăriţi pagina web – library.upt.ro -, de Facebook şi de Instagram a bibliotecii.
      Joi 19 martie 2020
      În vederea asigurării continuării cursurilor în mediul online pentru studenții Facultății de Inginerie din Hunedoara, parte a Universității Politehnica Timișoara, consultați Campusul Virtual al UPT:
        Tutoriale de conectare și informații sunt aici
      https://elearning.upt.ro/ro/campus-virtual/
        Pentru orice comunicare sau informații vă rugăm să accesați
      https://elearning.upt.ro/ro/ și https://cv.upt.ro/
      sau să contactați CeL și CV pe adresa suport@cv.upt.ro .
      Pentru studenții care nu au încă un cont sau au probleme cu accesarea contului pentru Campusul Virtual, contactați suport@cv.upt.ro
      Miercuri 11 martie 2020
      Începând cu data de 11.03.2020 ora 14:00 și până în data de 22.03.2020 se suspendă toate activitățile didactice, conexe și relații cu publicul.
      Hotărârea CA al UPT și comunicatul conducerii UPT.
      Joi 17 aprilie 2014
      Ghidul pentru redactarea şi prezentarea lucrărilor de diplomă (licenţă) şi a lucrărilor de disertaţie poate fi consultat aici.
      Luni 27 mai 2013
      Detalii despre noua formă de organizare a cursurilor postuniversitare şi de specializare se găsesc pe pagina Centrului de Studii Postuniversitare şi de specializare de pe lângă Facultatea de Inginerie din Hunedoara.

Sunt întârzieri în crearea de conturi @student.upt.ro și CVUPT pentru master anul 1. Vă rugăm răbdare câteva zile.

În atenția candidaților admiși pe locurile cu taxă în sesiunea Septembrie 2020
Taxa de şcolarizare aferentă anului universitar 2020/2021, pentru studenţii declaraţi admişi pe locurile cu taxă în sesiunea septembrie 2020, poate fi achitată în două rate egale. Prima rată se poate achita până în data de 30.09.2020. Studenţilor, care nu vor achita prima rată până în data de 01.10.2020, li se va anula statutul de admis.

Facultatea de Inginerie din Hunedoara are și un canal de Youtube. De acum înainte veți putea vedea clipuri video referitoare la activitățile desfășurate la FIH pe acest canal.

Pentru studenții din anii II, III si IV, activitatea didactică va începe online, marți 22.09.2020, după orarul afișat pe site-ul facultății, valabil pe o perioadă de cinci săptămâni.

Listele cu cadrele didactice îndrumătoare de grupă în anul universitar 2020 - 2021:
- Departamentul de Inginerie şi Management
- Departamentul de Inginerie Electrică şi Informatică Industrială



ADRESA: Str. Revoluţiei nr. 5, cod 331128, Hunedoara, Romania
TEL: +40 (0)254 207502
+40 (0)254 207500
FAX: +40 (0)254 207501
E-mail: decan@fih.upt.ro