Marţi 19 ianuarie 2021
PLANIFICAREA EXAMENELOR DIN SESIUNEA DE IARNĂ 08.02.- 21.02.2021 (Programarea II) - poate fi consultată pe Intranet sau pe pagina cu
informații de interes pentru studenți.
Marţi 12 ianuarie 2021
PLANIFICAREA EXAMENELOR DIN SESIUNEA DE IARNĂ 11.01.- 31.01.2021 (Programarea I) - poate fi consultată pe Intranet sau pe pagina cu
informații de interes pentru studenți.
Luni 28 decembrie 2020
Din dorința de a ajunge la cât mai mulți studenți, UEFISCDI și Ministerul Educației și Cercetării au prelungit perioada de completare a chestionarului aferent studiului european EUROSTUDENT, până pe data de 18 ianuarie 2021 !
Scopul acestui studiu este de a identifica condițiile de viață și de studiu ale studenților din Europa, în vederea îmbunătățirii sistemelor de învățământ superior.
Acesta poate fi regăsit astfel:
La adresa:
https://chestionar-studenti.ro/ Pe rețelele de socializare:
https://www.facebook.com/chestionarulstudentesc și
https://www.instagram.com/chestionar_studenti.
Joi 17 septembrie 2020
Orarul poate fi
consult
at aici, iar planurile de învățământ actuale
aici.
Joi 17 septembrie 2020
Listele finale ale cadidaților admiși în sesiunea Septembrie 2020 (după numărul legitimației), la cursurile
de licență respectiv
master.
Marţi 8 septembrie 2020
Hotărârea Consiliului de Administraţie al Universităţii Politehnica Timişoara nr.94 din 21.07.2020 privind
taxele anuale de de şcolarizare pentru anul universitar 2020/2021. Detalii în următorul
fișier.
Marţi 8 septembrie 2020
Hotărârea Consiliului de Administraţie al Universităţii Politehnica Timişoara nr. 81/07.07.2020 privind
structura anului universitar 2020 - 2021. Detalii în următorul
fișier.
Marţi 8 septembrie 2020
Adresa nr.9604 din 08.09.2020, referitoare la
plata tuturor taxelor aferente anului universitar 2020/2021 (conform HCA 94/21.07.2020). Plata se va efectua exclusiv în conturile deschise la UniCredit Bank. Detalii în următorul
fișier.
Marţi 19 mai 2020
Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licentă/diplomă şi disertaţie online pentru anul universitar 2019-2020 în Universitatea Politehnica Timişoara poate fi consultat
aici.
Vineri 15 mai 2020
Vineri 15 mai 2020
Începând din 18 mai, Biblioteca UPT - FIH permite accesul studenților la împrumutul şi restituirea documentelor precum şi la semnarea fişelor de lichidare, astfel:
Biblioteca FIH corp C parter - luni-joi: 9-15, vineri: 9-14
Împrumutul şi restituirea documentelor la self-checkuri şi semnarea fişelor de lichidare pentru studenţii din anii terminali.
Utilizatorii trebuie să poarte mască în bibliotecă. Pentru utilizatorii care nu au împrumuturi fișa de lichidare se va face electronic de catre biblioteca si va fi transmisa la secretariat. Celelalte servicii rămân accesibile în mediul online prin intermediul paginii web, library.upt.ro: informare şi documentare prin acesarea catalogului electronic al bibliotecii, comunicare cu bibliotecarii, acces la Depozitul Digital dSpace, respectiv la Bazele de Date din cadrul consortiului Anelis Plus. În următoarea perioadă vor fi organizate webinaruri în vederea redactării lucrărilor de licenţă şi masterat precum şi a realizării bibliografiei. Pentru noutăţi urmăriţi pagina web – library.upt.ro -, de Facebook şi de Instagram a bibliotecii.
Joi 19 martie 2020
În vederea asigurării continuării cursurilor în mediul online pentru studenții Facultății de Inginerie din Hunedoara, parte a Universității Politehnica Timișoara, consultați Campusul Virtual al UPT:
Tutoriale de conectare și informații sunt aici
https://elearning.upt.ro/ro/campus-virtual/ Pentru orice comunicare sau informații vă rugăm să accesați
https://elearning.upt.ro/ro/ și
https://cv.upt.ro/ sau să contactați CeL și CV pe adresa suport@cv.upt.ro .
Pentru studenții care nu au încă un cont sau au probleme cu accesarea contului pentru Campusul Virtual, contactați suport@cv.upt.ro
Miercuri 11 martie 2020
Începând cu data de 11.03.2020 ora 14:00 și până în data de 22.03.2020 se suspendă toate activitățile didactice, conexe și relații cu publicul. Hotărârea CA al UPT și
comunicatul conducerii UPT.
Joi 17 aprilie 2014
Ghidul pentru redactarea şi prezentarea lucrărilor de diplomă (licenţă) şi a lucrărilor de disertaţie
poate fi consultat aici.
Luni 27 mai 2013
Detalii despre noua formă de organizare a cursurilor postuniversitare şi de specializare se găsesc pe pagina
Centrului de Studii Postuniversitare şi de specializare de pe lângă Facultatea de Inginerie din Hunedoara.