• NOUTĂŢI
    • Miercuri 1 iulie 2020
      Luni 22 iunie 2020
      Listele cu discipline opționale sunt aici iar detalii despre materii se găsesc aici.
      Marţi 16 iunie 2020
      Ghid ZOOM studenți pentru licență/disertație este aici.
      Vineri 5 iunie 2020
      S-au stabilit datele la care se vor susține examenele de diplomă și dizertație. Detalii în acest fișier.
      Joi 4 iunie 2020
      Absolventii de Master pot depune actele de inscrire online sau la ghiseul Secretariatului facultatii in perioada 09.06.2020 - 17.06.2020;
      Absolventii de Licenta pot depune actele de inscrire online sau la ghiseul Secretariatului facultatii in perioada 09.06.2020 - 24.06.2020;
      Taxa de inscriere la examenul de Licenta si Disertatie poate fi platita online in contul UPT, sau la Caseria FIH pana in ziua sustinerii examenului.
      Cont UPT deschis la Trezoreria Timisoara: RO21 TREZ 6212 0F33 0500 XXXX
      Cod fiscal (CUI) al UPT: 4269282
      La rubrica observatii, pe ordinul de plata pentru taxa de inscriere, se vor specifica urmatoarele:
      - numele si prenumele (CNP);
      - facultatea si anul de studii;
      - taxa inscriere Licenta sau Disertatie.
      Pentru studentii care depun actele de inscriere online pozele trebuie predate pana in ziua sustinerii examenului. Înscrierea online se va face pe platforma Campusului Virtual al UPT. Pentru alte informatii sa sune la nr. de telefon 0254207502 - Secretariat. Mai jos găsiți link-uri la fișierele PDF care conțin Cererea de înscriere și Fișa de înscriere pentru examenele de licență/master.
      -Cerere de înscriere online pentru susținerea examenului de Licență/Dizertație.
      -Fișa de înscriere online pentru susținerea examenului de Licență/Dizertație.
      Joi 21 mai 2020
      Adresa UPT Nr. 4894 din 13.05.2020 referitoare la aprobarea celei de a 4 a prezentări pentru examinare/evaluare/susținere a două proiecte cu activitatea pe parcurs încheiată se poate vizualiza aici.
      Cerere pentru examinare/evaluare/susținere prezentarea 4: descarcă fișierul.
      În vederea programării examenelor/evaluărilor/susţinerilor de proiecte la 2 discipline nepromovate, cu activitatea pe parcurs încheiată, vă rugăm să trimiteți cererea atașată pe mailul d-nei Pop Elvira - elvira.pop@upt.ro . Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la numărul de telefon 0254207502.
      Marţi 19 mai 2020
      Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licentă/diplomă şi disertaţie online pentru anul universitar 2019-2020 în Universitatea Politehnica Timişoara poate fi consultat aici.
      Vineri 15 mai 2020
      Hotarârile Consiliului de Administraţie al UPT privind taxele de admitere/școlarizare pentru anul universitar 2020/2021 pot fi consultate mai jos:
      -HCA UPT Nr. 52 din 12.05.2020 privind taxele de admitere pentru anul universitar 2020-2021.
      -HCA UPT Nr. 53 din 12.05.2020 cu privire la taxele de studii pentru anul universitar 2020-2021.
      Vineri 15 mai 2020
      Începând din 18 mai, Biblioteca UPT - FIH permite accesul studenților la împrumutul şi restituirea documentelor precum şi la semnarea fişelor de lichidare, astfel:
      Biblioteca FIH corp C parter - luni-joi: 9-15, vineri: 9-14
      Împrumutul şi restituirea documentelor la self-checkuri şi semnarea fişelor de lichidare pentru studenţii din anii terminali.
      Utilizatorii trebuie să poarte mască în bibliotecă. Pentru utilizatorii care nu au împrumuturi fișa de lichidare se va face electronic de catre biblioteca si va fi transmisa la secretariat. Celelalte servicii rămân accesibile în mediul online prin intermediul paginii web, library.upt.ro: informare şi documentare prin acesarea catalogului electronic al bibliotecii, comunicare cu bibliotecarii, acces la Depozitul Digital dSpace, respectiv la Bazele de Date din cadrul consortiului Anelis Plus. În următoarea perioadă vor fi organizate webinaruri în vederea redactării lucrărilor de licenţă şi masterat precum şi a realizării bibliografiei. Pentru noutăţi urmăriţi pagina web – library.upt.ro -, de Facebook şi de Instagram a bibliotecii.
      Marţi 7 aprilie 2020
      Pentru înscrierea în vederea susținerii prezentării a treia a examenelor din semestrul 1 sau a recontractărilor (an terminal) dați click aici.
      Joi 2 aprilie 2020
      În atenția studenților bursieri. Conform hotărârii Consiliului de Administratie al UPT, nr. 35/23.03 .2020, s-a stabilit ca bursele sociale aflate în plată în luna martie 2020 să se acorde şi în luna aprilie 2020. Nu vor mai beneficia de bursă socială pe luna aprilie studenţii care nu au promovat nicio disciplină din semestrul I al anului curent.
      De asemenea, studenţii care nu au beneficiat în semestrul I de bursă socială, dar acum se încadrează în categoriile de studenţi eligibili pentru solicitarea unei astfel de burse (articolul 13 din regulamentul UPT de burse - HS nr. 235/18.09.2017) pot depune dosarul de bursă socială.
      Pentru detalii referitoare la această decizie consultați documentele următoare:
      Hotărârea Consiliului de Administratie al UPT, nr. 35/23.03 .2020.
      ANEXA 1 (arhivă)
      Joi 19 martie 2020
      În vederea asigurării continuării cursurilor în mediul online pentru studenții Facultății de Inginerie din Hunedoara, parte a Universității Politehnica Timișoara, consultați Campusul Virtual al UPT:
        Tutoriale de conectare și informații sunt aici
      https://elearning.upt.ro/ro/campus-virtual/
        Pentru orice comunicare sau informații vă rugăm să accesați
      https://elearning.upt.ro/ro/ și https://cv.upt.ro/
      sau să contactați CeL și CV pe adresa suport@cv.upt.ro .
      Pentru studenții care nu au încă un cont sau au probleme cu accesarea contului pentru Campusul Virtual, contactați suport@cv.upt.ro
      Miercuri 11 martie 2020
      Începând cu data de 11.03.2020 ora 14:00 și până în data de 22.03.2020 se suspendă toate activitățile didactice, conexe și relații cu publicul.
      Hotărârea CA al UPT și comunicatul conducerii UPT.
      Luni 17 februarie 2020
      Orarul poate fi consult
at aici.
      Joi 17 aprilie 2014
      Ghidul pentru redactarea şi prezentarea lucrărilor de diplomă (licenţă) şi a lucrărilor de disertaţie poate fi consultat aici.
      Luni 27 mai 2013
      Detalii despre noua formă de organizare a cursurilor postuniversitare şi de specializare se găsesc pe pagina Centrului de Studii Postuniversitare şi de specializare de pe lângă Facultatea de Inginerie din Hunedoara.


ADRESA: Str. Revoluţiei nr. 5, cod 331128, Hunedoara, Romania
TEL: +40 (0)254 207502
+40 (0)254 207500
FAX: +40 (0)254 207501
E-mail: decan@fih.upt.ro