• NOUTĂŢI
    • Vineri 24 iulie 2020
      Admitere 2020. Listele cadidaților admiși la runda 1 de confirmări pentru cursurile de master în sesiunea Iulie 2020 (după numărul legitimației), pot fi consultate aici.
      Joi 23 iulie 2020
      Admitere 2020. Listele finale ale cadidaților admiși la cursurile de licență în sesiunea Iulie 2020 (după numărul legitimației), pot fi consultate aici.
      Luni 20 iulie 2020
      Admitere 2020. Listele cadidaților admiși la runda 1 de confirmări pentru cursurile de licență în sesiunea Iulie 2020 (după numărul legitimației), pot fi consultate aici.
      Duminică 19 iulie 2020
      Admitere 2020. Listele cadidaților înscriși la cursurile de licență în sesiunea Iulie 2020 (după numărul legitimației), pot fi consultate aici.
      Vineri 17 iulie 2020
      Admitere 2020. Situația candidaților înscriși până la data de 17.07.2020:
      - la cursurile de licență
      - la cursurile de master
      Vineri 10 iulie 2020
      Taxele de studii, aferente semestrelor 1 şi 2 ale anului universitar 2019-2020, se vor putea plăti cu penalizare, până în data de 26 august 2020, exclusiv prin transfer bancar în contul UPT deschis la Trezoreria Timişoara, având următoarele coordonate:
      - număr de cont pentru taxe de şcolarizare: R021 TREZ 6212 OF33 0500 XXXX
      - cod fiscal (CUI) al UPT: 4269282
      Detalii în acest document.
      Luni 6 iulie 2020
      Miercuri 1 iulie 2020
      Marţi 19 mai 2020
      Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licentă/diplomă şi disertaţie online pentru anul universitar 2019-2020 în Universitatea Politehnica Timişoara poate fi consultat aici.
      Vineri 15 mai 2020
      Hotarârile Consiliului de Administraţie al UPT privind taxele de admitere/școlarizare pentru anul universitar 2020/2021 pot fi consultate mai jos:
      -HCA UPT Nr. 52 din 12.05.2020 privind taxele de admitere pentru anul universitar 2020-2021.
      -HCA UPT Nr. 53 din 12.05.2020 cu privire la taxele de studii pentru anul universitar 2020-2021.
      Vineri 15 mai 2020
      Începând din 18 mai, Biblioteca UPT - FIH permite accesul studenților la împrumutul şi restituirea documentelor precum şi la semnarea fişelor de lichidare, astfel:
      Biblioteca FIH corp C parter - luni-joi: 9-15, vineri: 9-14
      Împrumutul şi restituirea documentelor la self-checkuri şi semnarea fişelor de lichidare pentru studenţii din anii terminali.
      Utilizatorii trebuie să poarte mască în bibliotecă. Pentru utilizatorii care nu au împrumuturi fișa de lichidare se va face electronic de catre biblioteca si va fi transmisa la secretariat. Celelalte servicii rămân accesibile în mediul online prin intermediul paginii web, library.upt.ro: informare şi documentare prin acesarea catalogului electronic al bibliotecii, comunicare cu bibliotecarii, acces la Depozitul Digital dSpace, respectiv la Bazele de Date din cadrul consortiului Anelis Plus. În următoarea perioadă vor fi organizate webinaruri în vederea redactării lucrărilor de licenţă şi masterat precum şi a realizării bibliografiei. Pentru noutăţi urmăriţi pagina web – library.upt.ro -, de Facebook şi de Instagram a bibliotecii.
      Marţi 7 aprilie 2020
      Pentru înscrierea în vederea susținerii prezentării a treia a examenelor din semestrul 1 sau a recontractărilor (an terminal) dați click aici.
      Joi 2 aprilie 2020
      În atenția studenților bursieri. Conform hotărârii Consiliului de Administratie al UPT, nr. 35/23.03 .2020, s-a stabilit ca bursele sociale aflate în plată în luna martie 2020 să se acorde şi în luna aprilie 2020. Nu vor mai beneficia de bursă socială pe luna aprilie studenţii care nu au promovat nicio disciplină din semestrul I al anului curent.
      De asemenea, studenţii care nu au beneficiat în semestrul I de bursă socială, dar acum se încadrează în categoriile de studenţi eligibili pentru solicitarea unei astfel de burse (articolul 13 din regulamentul UPT de burse - HS nr. 235/18.09.2017) pot depune dosarul de bursă socială.
      Pentru detalii referitoare la această decizie consultați documentele următoare:
      Hotărârea Consiliului de Administratie al UPT, nr. 35/23.03 .2020.
      ANEXA 1 (arhivă)
      Joi 19 martie 2020
      În vederea asigurării continuării cursurilor în mediul online pentru studenții Facultății de Inginerie din Hunedoara, parte a Universității Politehnica Timișoara, consultați Campusul Virtual al UPT:
        Tutoriale de conectare și informații sunt aici
      https://elearning.upt.ro/ro/campus-virtual/
        Pentru orice comunicare sau informații vă rugăm să accesați
      https://elearning.upt.ro/ro/ și https://cv.upt.ro/
      sau să contactați CeL și CV pe adresa suport@cv.upt.ro .
      Pentru studenții care nu au încă un cont sau au probleme cu accesarea contului pentru Campusul Virtual, contactați suport@cv.upt.ro
      Miercuri 11 martie 2020
      Începând cu data de 11.03.2020 ora 14:00 și până în data de 22.03.2020 se suspendă toate activitățile didactice, conexe și relații cu publicul.
      Hotărârea CA al UPT și comunicatul conducerii UPT.
      Luni 17 februarie 2020
      Orarul poate fi consult
at aici.
      Joi 17 aprilie 2014
      Ghidul pentru redactarea şi prezentarea lucrărilor de diplomă (licenţă) şi a lucrărilor de disertaţie poate fi consultat aici.
      Luni 27 mai 2013
      Detalii despre noua formă de organizare a cursurilor postuniversitare şi de specializare se găsesc pe pagina Centrului de Studii Postuniversitare şi de specializare de pe lângă Facultatea de Inginerie din Hunedoara.


ADRESA: Str. Revoluţiei nr. 5, cod 331128, Hunedoara, Romania
TEL: +40 (0)254 207502
+40 (0)254 207500
FAX: +40 (0)254 207501
E-mail: decan@fih.upt.ro